Wednesday, May 6, 2009

NoveL baRu haBis diBaca: Mikhail

aku baru je menghabiskan baca novel terbaru RAM nih..
jalan ceritanye aku rase biase tapi dalam bentuk yg menarik kerana die berani cube cara cerita yang baru (macam national tresure la plak..)
apepun novel dia kali nih lebih best dari Ungu Karmila tapi tak setanding trilogi Bagaikan Puteri...




aku bagi 7/10.... ikut aku punye suka rasa and hati..hahaha
apepun bagi korang yg belum baca buku2 RAM sebelum nih, buku ni bagusla utk korang start berjinak2 dengan novel thriller RAM yang lain...

macam besa novel RAM mesti ada bunuh-bunuh, cintan-cintun sket..baru best...dan yang penting sumenye berdasarkan fakta secara ilmiah ataupun tak ilmiah...hehehe

aku beli opssss....aku dapat free novel dari pada 26/4 yang lepas...dah seminggu lebih baru malam tadi abes baca...

P.S: Tengok jugak komen2 dari pembaca yang lain di sini dan di sinunnn...

P.S.S: Pasni nak nyambung novel fesal tehrani pulak..ade 4 bijik aku beli..tatau la tahun bile baru abeh...hehehe