Monday, November 3, 2008

theSun hunt 2008

hallop...oleh kerana tak dapat menjoinkan diri dalm theSun hunt 2008, dengan kekalahan memalukan yg telah dijangkan oleh arsenal...hujung mggu lepas aku duk menyelongkarla bilik titon aku tu...maklumlah dah berabuk..mau dekat 2-3mm dah tebalnye habuk2 dalam bilik tu..hahaha..tu tak masuk lagi yg atas kipas...patutla makin lame aku rase kipas aku makin slow..bukak full 5 pun macam 2..tapi sekarang tidak lagi...bukak 2 pun dah macam 5 lajunye..hahaha...

so kalau nak tau ape ceritanye thesun kelmarin leh tengok kat blog ni..mamat zamz ni ade cerita camne ghupenye thesun nih...siap ade post jawapan n soklan masa presentation...try la tengok mane tau mike sume minat pulak nak join hunt2 nih...

kalau nak tengok plak senarai pemenang leh la klik kat blog ni..mamat ni jadi champion Mater Category..tu la yg tak sempat2 tido terus postkan..kalau aku pn same...maybe siap buat telecast la..hahaha..takyah jadi champion, top 5 open pun aku dah siapkan telecast langsung lagi tu..ahakkkks..

senarai penuh ada kat sini...open category je la..master2 korang cari la sindiri dalam blog tu...aku carik2 la gak mane la mamat kerull nih...cakap top 30...rupenye 38 ok la gak..dapat la mp3 sebijik..sape nak bagi free kan...

tapi bile tengok goodies, tshirt yang diorang dapat plus dinner tu..terbakar la jugak..tapi takde la panas mane sgt...suam2 jer...hahahaha....next 2 week aku nak balun betul2 hunt pi jb tu..

k la....nak membizikan diri

till tomorrow