Friday, October 31, 2008

minyak.......bile ko nak turun????

~||dalam diri itu ada atma.dalam atma itulah jiwamu yg luhur.justeru perkuatkanlah akan ia dengan ilmu dan perkemaskanlah ia dengan iman||~

aduiiiiit..bile lak pak Samad JB nih nak bgtau minyak petrol mau turun rege??..patuit skang ni kilajaan kena bagi tulun itu halege minyak smpai 1.50 (RM)....tu la mase naik dulu korang tak mau kaji sungguh2..kalau sabau sket smpai bln 8 kan selamat...la ni paklah pun kn bungkuiih...

maleh la pulak nak meraban pasai org2 besau tuh...tgh pikior ape kejadahnye xtvt aku mggu nih...rasenye ahad ni nak myebat main badminton kat cyberjaya la...lame gile tak main siot..puasa dulu sedap gak tgk perut main sodap dipandang..la ni..pepaham je la..hahaha

so esok sorang lagi ex-classmate aku masa kat KISAS dulu nak kawin....due2 plak tu satu klas..hahaha rezki n jodoh korang la...last year sepasang dah wat...so dah ade 2 pasang la pengantin ex-clasmate aku...ibnusina rasenye klas aku dulu aka 501...

kalau ikut start dari sekolah menengah...setiap tahun aku tukar name kelas la...masa kat izzuddin dulu (1 ibnu rusyd - 2 ibnu nafis - 3 ibnu khaldun) kat KIK plak (4-ibnu sina - 5 avicenna)..hahaha 4-5 tak tukau klas...tu yang jadi ramai bercouple dalam klas tuh...

giliran nak kawin...mula dgn...

nazim-kamil-gaban-ikhoi-kimi?-fakri?-bayam???-abdullah??-musafir???-asmad????-wanizat??
-faizani???-aku...sape lagi wehhhh kn cari balik gambo lame2 dulu..macam ade lagi je yg tertinggal nih..

sape tau tlg la tambahkan...(yang bold tu dah kawin n dekat2 nak kawin hujung tahun nih..)

UPDATED: Baru je tadi paklah bgtau minyak petrol n diesel turun lagi 15sen..hahaha..sebab aku membebel la tadi nih cepat sket die turunkan..(=

till tomorrow....