Monday, October 13, 2008

theSun hunT 2008

wa...the sun hunt 2008 pada 2-nov-2008 nih...aku kena la join hunt paling besaq kat malaysia nih -bermotor-. last year tak dapex join sebab masuk BERNAMA HUNT 2007. tapi alhamdulillah la gak..berbaloi...

So untuk new recruit or hunters2 yg baru nak berjinak2..ni la masa korang nak mengasah bakat dan juga nak dapatkan byk hadiah2 free..hehehe

masa aku 1st join sun hunt 2006, dapat gak cabutan bertuah...sape nak bagi sebiji radio beb..ok la tuh..igt lagi teammate aku dok menjerit macam dapat BMW..hahaha..last2 name aku yg kuar...dah mamat tu yg dok berlari pi pentas..aku ok jer..hahaha igt macam baru last week je benda tu...

tapi yang paling bosan sket mesti time briefing kat Pusat Sains tu..jammed giler..nak parking keta tu kat depan suruhanjaya security tuh....so this year satu team dah penuh..housemate..tunggu respon Reimy&gang and Siewlei...dapat recruit budak2 baru pun cantik la..hahaha

So dah abes puasa n raya nih, mula start la balik hunt2 nih...lagi byk close hunt aku rasa...kalau dapat join pueh hati gak..masuk open hunt..banyak sangat biawak n buaya hunter nih...haha...

so dalam 2 tahun berhunter nih..macam2 pengalaman suka n tak best nih...nak cite pun tak sompat deh...lain siaran je la aku cite...nak jadi champion tu je tak dapek lagi..asik2 miss jer...hahaha. nak tau sejarah aku memula join bendalah ni..klik ar sinih..

till tomorrow...